SBC/CIR/165/2020
29th December, 2020

Dear Members and Pupils of Selangor Bar,

The Selangor Bar Committee has just received a notification from the Pejabat Pengarah Tanah Dan Galian Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (PPTGWPKL) regarding the above.

The said notification is reproduced below for easy reference.

Notis Pemakluman Penutupan Kaunter Bayaran Bahagian Hasil, Aras 1, Pejabat Pengarah Tanah Dan Galian Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (PPTG WPKL)

Members are advised to please take note and be guided accordingly.

Thank you,

Murali Velautham
Chairman
Selangor Bar Committee

_____________________________________________________________________

YBhg. Datuk/Tuan/Puan,

PEMAKLUMAN PENUTUPAN KAUNTER BAYARAN BAHAGIAN HASIL, ARAS 1, PEJABAT PENGARAH TANAH DAN GALIAN WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR (PPTG WPKL)

Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara tersebut di atas.

2.    Dimaklumkan bahawa satu (1) kes positif ujian saringan COVID-19 telah dilaporkan di PPTG WPKL. Sehubungan dengan itu, operasi bayaran di kaunter Bahagian Hasil, Aras 1, PPTG WPKL ditutup mulai Isnin, 28 Disember sehingga 31 Disember 2020. Bersama-sama ini disertakan surat pemakluman penutupan yang jelas maksudnya.

3.  Pentadbiran ini ingin memaklumkan bahawa semua operasi secara online masih berjalan seperti biasa dan boleh dilaksanakan melalui gerbang Portal Rasmi PPTGWPKL dan gerbang Single Window Search (SWS).

4.    Pentadbiran ini juga memohon maaf di atas segala kesulitan yang timbul dipihak YBhg. Datuk/Tuan/Puan. Perhatian dan kerjasama berhubung perkara ini amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

'BERKHIDMAT UNTUK NEGARA'

  Saya yang menjalankan amanah,

         nls
(Nor Laili Bt Safiin)
Penolong Pengarah
Bahagian Pendaftaran
Pejabat Pengarah Tanah dan Galian Wilayah Persekutuan
Aras G-6, Rumah Persekutuan
Jalan Sultan Hishamuddin
50678 KUALA LUMPUR

RECENT POSTINGS

Events with CPD points